search
We hebben geen resultaten gevonden voor ''. Probeer iets anders.
mapAlle locaties
  • lightbulb
    Je hebt nog geen favorieten in je lijst toegevoegd.
  • Waar begint jouw event?

    search









Charme Hotel en Buitenplaats Iepenoord

  • location_cityLoctie en omgevingAan de kust & Aan het water
  • person_pinCapaciteit1-150 personen
  • styleSfeer en uitstralingKlassiek & Landelijk
  • meeting_room5 ruimtes

Over

Trouwen in een oase van rust of comfortabel logeren in het historische herenhuis of in één van de Vijverkamers op de buitenplaats. Charme Hotel en Buitenplaats Iepenoord ligt op steenworp afstand van de mooiste Noordzeestranden en Natuurgebied Oranjezon. De Buitenplaats is een oase van rust! Het Hotel en de Buitenplaats zijn uiterst geschikt voor bruiloften en ceremonies. 

De dag voor jullie bruiloft komen jullie aan in het Hotel. Je slaapt de volgende dag heerlijk uit en geniet van het uitgebreide ontbijt buffet.

Daarna begint jullie dag met alleen aandacht voor jullie zelf. In de tussentijd zijn wij en de ceremoniemeesters bezig met de voorbereidingen. 

Rond 11.30 worden jullie verwacht door de fotograaf. Foto’s en video’s worden gemaakt op de Buitenplaats of daarbuiten. 

Rond 13.00 uur zijn jullie terug en genieten van een overheerlijke sandwich. Nog even acclimatiseren alvorens jullie gasten arriveren. 

Om 14.00 uur arriveren de gasten. Ze worden ontvangen op de buitenplaats met Koffie, thee, infused water en een overheerlijke Zeeuwse Jikke Miene. 

Om 14.45 begeven de gasten zich naar de buitenlocatie voor de ceremonie. Ze nemen plaats op de hagel witte stoeltjes. De Ambtenaar van de Burgelijke stand staat klaar om jullie te verwelkomen en neemt de speech uit het hoofd nog even aandachtig door. 

15.00 uur! De zenuwen gieren door jullie lichaam. Via de entree lopen jullie langzaam naar de locatie waar de ceremonie plaats vindt. Door een haag van bloemen schreiden jullie over de witte loper richting de ambtenaar.

De Ceremonie begint. Mooie verhalen worden gedeeld en jullie gaan de verbintenis aan. Wij staan klaar met een heerlijk glas Cava bubbels. De bruidstaart wordt aangesneden. Alle gasten genieten van dit moment. Mooie herinneringen worden vastgelegd.

De dag vervolgd zich met een aangeklede borrel. Genodigden schuiven aan en genieten in de Serre of op het Terras. 

Rond 18.00 uur vangt het diner aan. Het diner wordt geserveerd met zoveel gangen als jullie willen of we maken een tafel vol heerlijkheden waar ieder kiest wat men wilt. Barbecueën op het idyllische terras bestaat eveneens tot de mogelijkheden. 

Na het diner voeren we het entertainment wat op en feesten naar een climax. Jullie en jullie gasten genieten van het samen zijn, praten, drinken, dansen en zingen. Rond 11 uur serveren we een heerlijk borrelgarnituur en zakje friet. Rond 00.30 uur gaat ieder voldaan naar de hotelkamer of huis. Jullie kijken terug op een onvergetelijke dag. 

De volgende ochtend komen jullie en de gasten samen voor het heerlijke ontbijt. De afterparty is begonnen. De herinneringen worden gedeeld en zullen altijd blijven. Voldaan nemen we afscheid van elkaar en beginnen jullie samen aan een nieuwe fase in het leven.

Veel geluk.

Uitstekend voor
  • outdoor_grillBarbecue
  • diversity_1Ceremonie
  • restaurantDiner
  • nightlifeFeest
  • festivalFestival bruiloft
  • photo_cameraFotoshoot
  • local_barOntvangst
  • infoPrivate dining
Algemene faciliteiten
  • infoBuiten trouwen mogelijk
  • deckBuitenruimte(n)
  • infoExclusief te huur
  • hotelOvernachten op locatie mogelijk
  • accessibleRolstoeltoegankelijk
  • accessibleRolstoeltoegankelijk toilet
  • deckTerras
  • outdoor_gardenTuin
Culinaire mogelijkheden
  • outdoor_grillBarbecue mogelijk
  • microwave_genEigen catering mogelijk
  • inputExterne cateraar mogelijk
  • rv_hookupFoodtrucks mogelijk
  • brunch_diningPrivate dining mogelijk
Duurzaamheid
  • ecoLokale catering
  • emoji_natureMoestuin aanwezig
  • compostOverbodig voedsel gaat naar de voedselbank
  • recyclingPlastic, papier en glas wordt apart ingezameld
  • water_dropRegenwateropvang
  • ecoSeizoensgebonden catering
  • compostVoedselverspilling wordt tegengegaan
  • water_heaterZonneboiler
Technische faciliteiten
  • play_arrowBasis AV-set
  • wifiWiFi
Entertainment
  • music_noteAchtergrondmuziek buiten toegestaan tot 01:00
  • speaker_groupBand toegestaan
  • graphic_eqDJ toegestaan
  • celebrationFeest binnen mogelijk tot 02:00
  • celebrationFeest buiten mogelijk tot 01:00
  • micMicrofoons aanwezig
Overige faciliteiten
  • directions_carAuto's kunnen eenvoudig naar binnen
  • petsHonden toegestaan
  • infoLaadpalen aanwezig voor elektrische auto’s: 1 laadpalen
  • infoMobiele laadpalen beschikbaar op aanvraag
  • infoMogelijkheid tot parkeren in de buurt
  • stylerOmkleedruimte
  • infoParkeerplaatsen aanwezig op de locatie: 40 parkeerplaatsen
  • local_shippingVrachtwagen(s) kunnen eenvoudig naar binnen
Martijn Sulkers Operations Manager
Martijn SulkersManager Operations
Martijn Sulkers Operations Manager
Martijn SulkersManager Operations

starBeoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen voor deze locatie. Wees de eerste die een beoordeling plaatst als je ervaring heb met deze locatie.

Locatie en omgeving

Vraag & antwoord

Hier vind je praktische informatie over de locatie.
Staat je vraag er niet tussen?

  • Het Landgoed beschikt over 40 gratis parkeerplaatsen

  • De locatie is te bereiken met het OV. Echter rijdt het OV in Zeeland op beperkte tijden. Vanaf station Middelburg kan men bus 52 nemen naar Oostkapelle.

  • Het Hotel beschikt over 20 comfortabele hotelkamers en ruime luxe groepsaccommodatie

  • Het is mogelijk in overleg een eigen cateraar mee te nemen. In deze worden afhankelijk van het type event kosten in rekening gebracht.

  • Een feest binnen mag tot 02.00 uur in de nacht duren.

  • Annuleringsvoorwaarden zijn conform Uniforme Voorwaarden voor Hotel en Catering industrie.

  • De bereikbaarheid is goed. Vanuit alle delen van Nederland en België is Oostkapelle goed en efficiënt te bereiken.